Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Eva Mendes

Είναι μία από τις πιο σέξι γυναίκες αυτή τη στιγμής τον πλανήτη. Μάλιστα, συνδυάζει την ομορφιά με το ιδιαίτερο ταπεραμέντο από την ιδιαίτερή πατρίδα της, την Κούβα. Χωρίς φόβο και πάθος, η Eva Mendes, αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της ζωής της:
«Έχω κανει σεξ και στις 50 Πολιτείες των ΗΠΑ, με τον ίδιο άνθρωπο με τον οποίο διασχίσαμε οδικώς όλη την Αμερική. Το σεξ ήταν πολύ, πολύ καλό» αναφέρει η Mendes που στη συνέχεια αποκαλύπτει πως το αγαπημένο της μέρος είναι το νεκροταφείο που έχει ταφεί ο Jim Morrison και ο Oscar Wilde:
 «είμαι εθισμένη στα νεκροταφεία. Πάντα με ενθουσίαζαν. Δεν συχνάζω σε τέτοια μέρη, αλλά νιώθω πολύ άνετα και γαλήνια όταν περπατώ ανάμεσα σε τάφους».
Ωστόσο, υποστηρίζει πως το μόνο που την φοβίζει είναι η ανεργία και οι αράχνες ενώ έχει πάψει να πιστεύει στη μονογαμία: «Όταν ήμουν κοριτσάκι πίστευα. Τώρα θεωρώ πως το “για πάντα” είναι λίγο υπερβολικό, και η μονογαμία μια πολυτελής ουτοπία».
Η «καυτή» Λατίνα παραδέχεται πως η καταγωγή της τη βοήθησε να κάνει καριέρα ενώ υποστηρίζει πως αν δεν γινόταν ηθοποιός θα ήθελε να γίνει διακοσμήτρια. Ακόμα, προτιμά να την θεωρούν αστεία παρά σέξι ενώ «βλέπει» τον ευατό της γελοίο μέχρι βλακείας.
Για τα σχολικά της χρόνια, δήλωσε: «ήμουν ανυπόφορη. Στο σχολείο ήμουν το κορίτσι που μισούσαν όλοι. Ήμουν η σπασίκλα και ο περίγελος του σχολείου. Είχα μεγάλα και αντιαισθητικά δόντια και ήμουν πολύ, μα πολύ αδύνατη». Μάλλον δε στεναχωριέται κανείς γι’αυτό…
Μιλώντας για τον ιδανικό άντρα, η Mendes υποστήριξε πως είναι αυτός που δεν έχει να αποδείξει τίποτα στους άλλους ενώ είναι: «γοητευτικός αλλά και μορφωμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: