Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

KOUS KOUS

Μιας και το blog μας φημίζεται κυρίως για το χιούμορ του, σήμερα μετά από αρκετή αναζήτηση αστείων βίντεο, δημοσιεύσαμε το βίντεο με τίτλο "σερβίρει πελάτισσες έχοντας κάτι...σηκωμένο".
Δυστυχώς, όμως, είχαμε κάποια παράπονα από ένα άλλο, αξιόλογο blog του τόπου μας, το Καλυθενό Σεντούκι ο διαχειριστής του οποίου μας ζήτησε, κόσμια μπορώ να πω, να το αφαιρέσουμε από τα blogs τα οποία διαβάζει το kous kous. Ο λόγος είναι ότι το Σεντούκι γράφει για τις παραδόσεις μας από πάππου προς πάππου και δε γίνεται ένα blog σαν το kous kous να αναφέρεται στο Σεντούκι.
Έχω να πω πως με αυτό τον τρόπο προσβάλει όχι μόνο το blog αλλά και τους διαχειριστές του, υπονοώντας πως δεν είναι άτομα άξια, γράφοντας τέτοια πράγματα, να διαβάζουν το δικό του blog. Ως ένα από τα μέλη του kous kous, θέλω να πω πως δεν είμαστε παιδιά "του δρόμου" που εσκεμμένα βάζουμε τέτοιες φάρσες στο blog έχοντας ως στόχο τον χλευασμό της νοημοσύνης των συμπολιτών μας, ούτε γράφουμε με χυδαίο τρόπο. Αντίθετα, είμαστε μορφωμένα άτομα, με σπουδές σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας με αυξημένη την αίσθηση του χιούμορ.
Και μη μου πείτε ότι οι άνθρωποι αυτού του τόπου δεν έχουν χιούμορ γιατί χωρίς αυτό, στις εποχές που ζούμε, κανείς δεν επιβιώνει. Και όχι μόνο σ' αυτές τις εποχές αλλά από αρχαιοτάτων χρόνων. Άλλωστε το όνομα του blog μας δηλώνει πολύ απλά και τη νοοτροπία του χωριού μας. Kous kous το blog μας...kous kous και η ασχολία ΌΛΩΝ! Όλοι οι άνθρωποι σε όλες τις εποχές δεν ήταν μόνο "σπίτι-εκκλησία-σπίτι". Έκαναν κι εκείνοι διάφορα. Μάλιστα, πρόσφατα κιόλας, είχα μία συζήτηση με παππούδες και γιαγιάδες για τα παλιά χρόνια, για το πώς περνούσαν το χρόνο τους και τι ιστορίες έλεγαν - ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ- πέρα απ'όσα φαίνονται σχεδόν μαγικά για εκείνη την εποχή, μου είπαν και το εξής, ότι υπήρχαν φαντάσματα τότε! Τουλάχιστον έτσι έλεγαν ώστε να κρύβουν τις "δουλειές" τους. Ήθελαν, μου είπαν, να βρεθούν με κάποιον άλλον πέραν του συζύγου ή της συζύγου και κρύβονταν κάτω από σεντόνια για να μην τους καταλάβουν κι έτσι όπως τους έβλεπαν, λοιπόν, στα σκοτάδια έλεγαν "φάντασμα-φάντασμα".
Αυτό είναι μια μικρή απόδειξη πως κανείς δεν είναι αθώος και κανείς δεν πιστεύω πως θα προσβληθεί με αυτό το βίντεο που μόνο γέλιο ήθελε να δώσει στους αναγνώστες του blog μας.
Το τελευταίο που θέλω να πω, με πολύ αγάπη προς τους συμπολίτες μου, είναι πως όποιος πιστεύει ότι το blog μας τον θίγει, απλά ας μην το διαβάζει.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

3 σχόλια:

Anonymous είπε...

Swstos....

Anonymous είπε...

η Ελλαδα της παρεουλας !!!!

μαλλον ανεβηκε πολυ η δημοτικότητα του κους κους
και αυτο ενοχλει καποιους και θελουν να το περιθωριοποιήσουν.

Kώστας Π. είπε...

Σας ευχαριστώ που αφήνετε ήσυχη τη "γωνιά" μου, χώρο προσωπικής έκφρασης και μακάρι και προσφοράς.
Να ξέρετε ότι είμαι στα μπλογκ πάνω από δέκα χρόνια και μάτια μου είδαν πολλά!
Δεν είχα πρόθεση να προσβάλω κανένα, γιατί δεν είναι στις αρχές μου. Μην ξεχνάτε ότι είμαι 60 ετών και δεν έχω το κουράγιο για λογοπαίγνια!
Σας διάβαζα και θα σας διαβάζω συλλέγοντας τα θετικά!
Γεια σας!